Întrebări frecvente

  1. De unde sunteți?

Sediul echipei Mobiro se află în Maramureș. 

  1. Care este termenul de livrare?

Livrarea se realizează în termen de 4-10 zile lucrătoare. Deoarece dorim ca produsele să ajungă în cea mai bună stare la dumneavoastră, folosim propria flotă de curierat. Datorită gamei diversificate de mobilier, există posibilitatea ca unele produse să aibă un termen de livrare mai lung. 

  1. Din ce material este mobila?

Mobilierul este din MDF și din PAL melaminat, grosimea fiind variabilă în funcție de produse. (16 mm/ 18 mm/ 28 mm)

  1. Aveți showroom undeva prin țară?

Nu avem showroom deoarece magazinul Mobiro este exclusiv online. 

  1. De unde provine mobila?

Mobila provine din România, județul Maramureș. 

  1. Dimensiunile corpurilor pot fi modificate?

Dimensiunile corpurilor nu pot fi modificate deoarece producția este în serie. Mobiro are o gamă diversificată de mobilier, datorită acestui fapt, exista posibilitatea de a combina mobilierul pus la dispozitie pentru a se potrivii nevoilor dumneavoastră. 

  1. Executați mobilier la comandă?

Nu executăm mobilier la comandă.

  1. Corpurile se pot așeza în ordinea dorită de client?

Sigur! Corpurile pot fi așezate după bunul plac, deoarece acestea sunt modulare. 

  1. Culorile mobilierului pot fi modificate?

Culorile mobilierului nu pot fi modificate. Totuși, Mobiro.ro, pune la dispoziția dumneavoastră o gama variată de mobilier în diferite culori.

  1. Pot să schimb ce conține o configurație de bucătărie?

Sigur! Configurațiile de bucătărie prestabilite pot fi modificate în orice moment. Modificările ce pot fi efectuate asupra acestora sunt de:

  • adăugare sau eliminare corpuri
  • schimbare dimensiune blat
  • schimbare culoare cu o alta culoare disponibilă în catalog
  • adăugare sau eliminare accesorii
  1. Sistemul de prindere este inclus?

Sistemul de prindere nu este inclus, deoarece producătorii nu pot prezice tipul de perete pe care îl aveți dumneavoastră, prin urmare elementele de fixare pe perete nu sunt incluse și trebuie achiziționate separat. 

  1. Oferiți garanție?

Da, toate produsele noastre au garanție de 2 ani. 

  1. Cum se poate efectua plata?

Mobiro vă pune la dispoziție mai multe metode de plată:

  • plata cu cardul (prin intermediul platformei euplatesc.ro),
  • plata numerar la livrare (ramburs),
  • transfer bancar sau plata în rate prin carduri de credit la partenerii noștri (Vezi pagina “Cum Plătesc” )
  1. Livrarea este gratuită?

Livrarea este gratuită la comenzile de peste 600 de lei. La comenzile sub 600 de lei se percepe o taxă de livrare în valoare de 39 de lei. 

  1. Oferiți serviciul de montaj?

Nu asigurăm montajul. Produsele se livrează demontate și sunt însoțite de accesorii și instrucțiuni de asamblare. 

  1. Cum plasez comanda?

Puteți plasa o comandă direct pe site-ul nostru: https://mobiro.ro sau trimițându-ne un email la adresa: [email protected] cu toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, număr de telefon, adresa completă, județ, localitate), metoda preferată de plată, lista cu produsele pe care doriți să le achiziționați și toate opțiunile pe care doriți să le adăugăm în comanda dumneavoastră. Puteți să ne contactați și telefonic: 0790 103 018 și vom face tot ce ne stă în putință să vă ajutăm. 

  1. Cum pot să obțin informații despre comanda mea?

Puteți să ne contactați telefonic: 0790 103 018, pe email: [email protected], unde trebuie să specificați numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dumneavoastră și dacă este posibil, o dată de livrare. În cazul în care aveți un cont creat pe site, se poate verifica pe pagina de comenzi a profilului dumneavoastră.

  1. Cum se desfășoară procesul de livrare?

Pentru a ne asigura că totul este conform cerințelor dumneavoastră, în urma plasării comenzii, echipa noastră o să vă contacteze în maxim 48 de ore pentru a cere o confirmare de comandă. Înainte de livrare, echipa noastră o să vă anunțe despre acest lucru, urmând să fiți sunat de șofer pentru finalizarea livrării. 

  1. Mobilierul se livrează până în casă?

Nu, mobilierul se livrează doar până în fața imobilului. 

  1. Cum returnăm mobila?

Dacă doriți să returnați produsele, acestea trebuie returnate în stare de produs nou și însoțite de toate accesoriile aferente, documentele originale, în ambalajul lor original, dacă este posibil. Conform prezentei politici de retur trebuie să suportați integral costurile legate de returnarea acestora. Noi vom rambursa contravaloarea produselor returnate în termen de 14 zile de la recepționarea produselor în depozitul nostru, prin transfer bancar, într-un cont bancar indicat de dumneavoastră în formularul de retur. 

  1. De ce nu se aplică reducerea specificată în campania în desfășurare?

Reducerea specificată în campanie nu se aplică deoarece produsele adăugate în coș nu respectiva politicile campaniei / campaniilor respective.